Szállítás

 már 990 Ft-tól

 110 csomagatómata

 gyors és kényelmes szállítás

Miért érdemes nálunk vásárolni?

 Egyedi termékek

 100% elégedettség garancia

 Kiválló, minőségi alapanyagok

 visszavásárlási garancia

Felhasználási feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Mood by Hetta szerződési feltételeit az alábbiak szerint: 

A Webáruház címe:

2120 Dunakeszi

Szent Erzsébet utca 16 2/9.

A webáruház üzemeltetőjének adatai:

Vállalkozó neve: Tóth Henrietta ev.

Székhely címe: 2120 Dunakeszi, Szent Erzsébet utca 16 2/9.

Adószám: 69584664-1-33

Nyilvántartási szám: 53394983- Kisadózó

Bankszámlaszám: OTP BANK 11773425-02066453

Ügyfélszolgálat adatai:

Kontakt: Tóth Henrietta 

Telefon: 0670/262 07 09

E-mail: info@moodbyhetta.hu

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása:

1. Ha a felhasználó a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni mind a regisztráció, mind pedig a vásárlás során (tehát mindkét esetben) köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. 

A megrendelés lépései:

1. Regisztráció a www.moodbyhetta.hu weboldalon vagy rendelés leadása regisztráció nélkül

2. A kosár használata, termékek kiválasztása

Ha méret- és fazonbeli bizonytalanságából fakadóan kérdései lennének, vagy olyan terméket szeretne, amelyet nem talál a weboldalon, keresse fel bátran munkatársainkat az info@moodbyhetta.hu email címen, vagy a +36 70 262 07 09-es telefonszámon!

3. A megrendelés összeállítása

4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzése és javítása

Nagyon fontos, hogy a megadott mobiltelefonszámon a megrendelés tételeiben fennálló esetleges változások, vagy egyes termékekre vonatkozó készlethiány miatt felmerülő kérdésekben illetékes személyt érjük el KÖZVETLENÜL

5. A megrendelés elküldése

6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. 

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, tehát a szolgáltatást igénybe venni.

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, arra a magyarországi jog az irányadó, és a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak rá.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető, tartalma elolvasható, menthető, kinyomtatható. 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 

Árak

A Webáruházban közzétett árak Alanyi ADÓMENTES Bruttó árak. (0% ÁFA)

A Mood by Hetta fenntartja az esetleges árváltozás jogát.

A termékek árainak feltüntetésekor a Mood by Hetta a tőle elvárható legnagyobb gondossággal jár el, azonban az esetlegesen előforduló technikai-, adatrögzítési-, illetve nyomdai hibákért nem áll módjában felelősséget vállalni.

Rendelés

Rendelés történhet a www.moodbyhetta.hu weboldalon, illetve e-mailben történő megkeresésen keresztül.

Téves megrendelését a Vevő még a csomag feladását megelőzően következmények nélkül  lemondhatja e-mailben az info@moodbyhetta.hu címen vagy a +36 70 262 07 09 -es telefonszámon.

A rendelés szintén következmények nélkül lemondható, amennyiben a Vevő által kért módon nem teljesíthető.

Kiszállítás, személyes átvétel

Szállítási határidő: Raktáron levő termékek esetén 2-3 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a Mood by Hetta értesíti a Vevőt a szállítás határidejéről.  

Szállítási mód: FOX POST futárszolgálat

Szállítási költség:

 

A szállítás menete: A házhoz szállítás hétköznap 9 és 17 óra között történik. A termék érkezésének a megadott időintervallumon belül órára pontos meghatározására NINCS MÓDUNK! 

A Futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag visszakerül a Mood by Hettához. A szállítással kapcsolatos külön igényeit kérjük tüntesse fel a "szállítással kapcsolatos megjegyzés" mezőben!

 A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. A Vevő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A megrendelt termékek csomagolási költségét a Mood by Hetta viseli.

Személyes átvétel: Webáruházban történt megrendelés esetén választhatja a Személyes átvételt is, melyet a 2120 Dunakeszi, Szent Erzsébet utca 16 2/9. cím alatt tehet meg. A megrendeléséről ilyen esetben is küldünk visszaigazolást, illetve mindenképpen felkeressük telefonon is, ha nincs raktáron a kért termék, akkor amiatt, de alapvetően az átvétel időpontjának meghatározására is.

Lehetséges fizetési módok

1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Banki átutalás (előre utalás)

Banki átutalás esetén először feldolgozzuk a rendelését, és csak utána tudjuk küldeni az utaláshoz szükséges adatokat. A rendelés végösszegének bankszámlánkra érkezése után indítjuk a csomagot, és az átvétel várható napjáról minden esetben telefonon értesítjük. 

3. A székhelyen történő személyes átvétel esetén készpénzben vagy előreutalással tudnak fizetni.

Jótállás, szavatosság, garancia

A Mood by Hetta az általa forgalmazott termékekre a Ptk. szerinti szavatosságot vállal. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (azaz két) év áll a Vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a Vevő kérheti: 

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Mood by Hetta-nak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget. 

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs lehetőség, vagy ha a Mood by Hetta a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. A vásárlástól számított 6 (azaz hat) hónapig a Mood by Hetta-nak kell bizonyítania, hogy a Termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a Termékben. 6 (azaz hat) hónap letelte után a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba a Termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.

A Kifogások érvényesítésének helye: 2120 Dunakeszi, Szent Erzsébet utca 16 2/9.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a 117/1991. kormányrendelet rendelkezései irányadók.

________________________________________

Elállási jog, csere

Elállás:

A Vevő a Termék átvételét követő 14 (azaz tizennégy) napon belül e-mailben, az  info@moodbyhetta.hu e-mail címre megküldve, a terméket visszajuttatva elállhat a vásárlástól.

A csomag visszaküldésének címe: 2120 Dunakeszi, Szent Erzsébet utca 16 2/9.

Ebben az esetben a Mood by Hetta a vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Termék visszaszolgáltatását követő 14 (azaz tizennégy) napon belül banki átutalással, a Vevő által megadott bankszámlára téríti vissza. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az elállási jog kizárólag sértetlen állapotú, nem használt és hiánytalan gyári csomagolásban számlával (vagy annak másolatával) együtt visszaérkező Termékekre vonatkozik. Az átvétel után megsérült Termékekre az elállási jog nem vonatkozik.

Az itt nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései irányadók.

Csere

A Vevőnek lehetősége van a termék kicserélésére az átvételt követő 14 (azaz tizennégy) napon belül. Ezt megteheti személyesen, illetve cserecsomagot igényelve futárszolgálattal is. Mindkét esetben a terméknek, - az átvételét követő 14 (azaz tizennégy) napon belül -, eredeti, sértetlen állapotában, a számlamásolattal együtt vissza kell érkeznie székhelyünkre. 

Ha Ön a cserecsomagot szeretné igénybe venni:

Újra kell rendelni a kért terméket, és jelezni, hogy a korábbi hibás rendelés cseréje lenne, majd visszajuttatni címünkre a hibás rendelés tételeit. Ezt követően futárunk kiszállítja az új terméket. Cserecsomag esetén is telefonon értesítjük a vevőt a kiszállítás várható napjáról.

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak:

A Vevő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár, vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható!

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási, vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. (2120 Dunakeszi, Szent Erzsébet utca 16 2/9.) Ekkor a Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét, telefonszámát,

- a termék megnevezését, cikkszámát, vételárát, 

- a vásárlás időpontját, 

- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 

- a kifogás rendezésének módját. 

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja. 

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak az info@moodbyhetta.hu email címre küldött levélben, vagy postai úton küldött levélben.  

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: 

- a vásárló nevét, címét, 

- a termék megnevezését, vételárát, 

- a vásárlás időpontját, 

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A Fogyasztó az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat panaszával:

Pest Megyei Békéltető Testület

Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Név: Dr. Csanádi Károly

Cím: 1055 Budapest, Kossuth tér 6-8.

Telefonszám/fax: 061-474-792

Országos Tisztifőorvosi hivatal

Cím: 1097 Budapest, Gyáli út 2-6.

Levelezési cím: 1437 Budapest, Pf.: 839.

Központi telefonszám: 061-476-1100

Központi faxszám: 061-476-1390

Pest Megyei Kormányhivatal

Fogyasztóvédelmi felügyelősége

Név: Albert Ildikó

Cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.

Központi telefonszám: 061-459-4800

Faxszám: 061-210-4677

0 / 5
4:00